.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.

SayaLahirPada20.11.2010

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 16, 2011

Tolonglah Faham...


 Hari ni saya tak nak tdo...
hari ni satu hari hujan je...
mama takde kereta sebab abah balik kampung ...
saya rasa kebosanan...
saya nak jalan2...
mama tak paham...
mama asyik duduk umah jer...
saya sgt boring....

saya nak abah...
sebab abah rajin bawa saya jln petang2...
abah rajin dukung saya,...
abah rajin tunggu saya minum nestum sambil saya tdo..
sampai kebas kaki abah...
kesian..


harini ...saya dgn mama....
mama sebok nengok hindustan..
asyik2 bagi susu...
mama membebel je satu hari.. (biasa la tu org pempuan!!)
tak pernah faham apa yg saya nak...
(saya mmg susah utk difaham buat masa sekarang)
mama bagi nestum... saya habiskan... (tp tak tdo...)
mama bawa jln gak... (sampai 3 kali...tapi still tak nak tdo gak)
tapi jln dekat2 je... 
sebab mama sakit tgn nak dukung jln jauh2...

ermm....

dan last sekali 
hari ni saya buat keputusan...


dan keputusan itu adalah muktamat..

saya tak nak tdo...
kemudian...
nangis...
nangis...
dan terus menangis....
(dah menang la tu)


nota kaki: nenek cakap saya rindu kat abah~ ye kot!! kain pelekat tu lum basuh~

0 comments: